- Skrb za nemoteno delovanje, posodobitve in optimizacijo informacijske tehnologije v poslovnih enotah podjetja po Sloveniji.
- Odgovornost za usposabljanje uporabnikov na področju informacijske tehnologije.
- Nudenje strokovne pomoči uporabnikom - 1st level support. Podjetje ima cca 500 zaposlenih, delo opravljajo v 31 poslovalnicah.
- Skrb za dokumentacijo ter licence aplikacij in programov.
- Sodelovanje z zunanjimi izvajalci, ki razvijajo programsko opremo (razvoj mobilnih in spletnih rešitev).
- V primeru izkušenega kandidata - vodje IT: Organizacija dela sodelavcev, planiranje investicij in vzdrževanja, projektno vodenje vezano na razvoj aplikacij s strani zunanjih pogodbenih sodelavcev, sestanki z upravo.
- Vsaj 2 leti izkušenj s 1st level supportom in administracijo Windows strežnikov. V podjetju uporabljajo CRM program Intrix in Form.net.
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbo ustrezne smeri (računalništvo, informatika, ipd.)
- Pripravljenost na dežurstvo - 1 teden na mesec. Sprejem telefonskih klicev: od ponedeljka do petka od 7h do 20h, sobota od 7h do 13h.
- Pripravljenost na občasno delo na terenu/v poslovnih enotah - v primeru posodabljanja programske opreme.
- Znanje angleškega jezika (pisno in ustno).
- Vozniški izpit B kategorije.
- Zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo v uspešnem, hitro rastočem podjetju s sedežem na Dolenjskem.
- Nudimo delo na lokaciji podjetja v Ljubljani ali v Brežicah.
- Delovni čas od 7h do 15h ali od 8h do 16h.
- Konkurenčen osebni dohodek - odvisen od senioritete kandidata.